Csigás fúrás,
csősajtolás

 

                         Ezen tevékenységünk előreláthatólag 2020. júniusától elérhető.

 

A burkolat, útburkolat, talajfelszín megbontása nélkül végzett csőbetolásos munka, melyet hidraulikus préssel sajtolnak egészen addig, míg a megrendelő által kívánt hosszt el nem érik, a közbenső csőszakaszok helyszíni hegesztése mellett. A csőben lévő földet a sajtolás közben fúrócsigával távolítják el. Cégünk rendelkezik köves talajban, sziklában történő sajtoláshoz alkalmas berendezéssel, és ehhez tartozó vídiás és iparigyémántos fúrófejekkel is. Gépeink lehetõvé teszik a teljes átmérőskálával történő kivitelezést, a 159 mm - 1000 mm - ig. Az egy hosszban történő sajtolás akár 100 fm is lehet. Mind az út, mind a vasúti sajtolás esetén a forgalom zavarása nélkül történik a kivitelezés. Megrendelő kérésére a már meglévő csatorna ill. az akna falának megfúrása is lehetséges. A vasút alatt történő acélcsöves sajtolásnál előírás a dupla védőcső alkalmazása. Megadott szelvényben a külső védőcső átsajtolását követően papucsos távtartókkal elhelyezésre kerül a belső védőcső, ezt követően a két cső közötti gyűrűs tér injektálása történik. Vasút és út alatti átsajtolásoknál a megrendelő kérésére a komplett kivitelezést is tudjuk vállalni, melybe beletartozik az engedélyeztetés teljes körű ügyintézése, az illetékes szakhatóságok szakfelügyeletének biztosítása. Átlagos sajtolás esetén a helyigény 6,0 m hosszú és 2,5 m széles indítóakna ill. 1,5 m hosszú és 1,5 m széles fogadóakna, melyek mélysége a sajtolási mélységtől függ. A besajtolt cső tengelyközepe, illetve az indító akna alja közti távolság 70 cm, DN1000 átmérőig. 1000-es átmérő felett 100 cm. A kivitelezési körülményektől és a helyi adottságoktól függően ezek az aknaméretek változhatnak. Kinek javasoljuk:

 

• gáz, vízi, csatorna közművek építőinek,

 

• lakossági beruházóknak,

 

• kisebb cégeknek, vállalkozásoknak

Egy megbízható céget keres, ahol minden munkára felkészültünk?